søndag 30. januar 2011

Og en med klaffer i grønt....



I dag har vi vært i bursdag til Erling som nå er 1år!! Hyrra, hurra! Jeg har prøvd meg på enda ei lue med klaffer, denne gang ble det ei grønn ei. (Erling er veldig glad i grønt!! ) Denne er mye mindre enn den forrige jeg lagte, så jeg fryktet den var alt for liten. Men den passet!!!!! Han var så søt med lua på.

Mønsteret er fra boka"Børnetøj du selv kan sy" av Elisebeth Gynther og Bjarne Solberg.
Grønn cord er gardiner fra KID, fleesen, elefant og retrostoffet er fra Stoff og Stil. Prikkestoffet er et Amy Buthlerstoff.

Skal ikke se vekk ifra om det kommer enda flere luer som denne på bloggen. Gir meg ikke før Jonah har fått ei som sitter supert på hodet! Lua er gøy å sy så da går det greit å lage flere av samme type.

Ha en strålende søndagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar