tirsdag 11. januar 2011

2i1



Nok en julegavekjole til et fadderbarn! Må jo benytte sjansen til å sy en kjole! Har brukt samme mønster som denne kjolen. Sydd i str. 1 år til ei Emma som blir 2 år 2. april. Var spent på om den passet og det gjorde den heldigvis. Denne kan brukes begge veier! Må innrømme at jeg ble så glad i denne kjolen at jeg måtte vente til lille julaften før jeg pakket den inn.. Høres kanskje litt rart ut..? Satser på et actionbilde etterhvert av fiiiine Emma!
Babycord og blomstrete retrostoff er fra Stoff og Stil.



3 kommentarer:

  1. Der var den ja!!! Tenk at den er enda finere på "ornkli"... 1000 1000 takk Heidi, vi elser kjolen!!! Skal nok få til ett actionbilde ja:)

    SvarSlett
  2. Jeg har lagt meg som følger av bloggen din. Har nettopp kjøpt meg symaskin og ser at du syr så mye lekkert!!! Gleder meg til å følge deg videre:) Nydelig kjole!! Hilsen Renate:)

    SvarSlett
  3. Vakker!!! Virkelig nydelig!!

    Så søte bestevenner under her :)

    SvarSlett