tirsdag 13. april 2010

Englemaskesjal

Etter å ha beundret mange englemaskesjal i nydelige farger på bloggen til superkreative Veronica var gleden stor da jeg fant et halvferdig sjal som var begynnt på for flere år siden! Men nå hadde jeg glemt helt ut hvordan jeg gjorde det... Etter litt surfing på nettet fant jeg en flott og fin forklaring her. Hadde liggende et nøste kitten Mohair med en fin sjøblå farge, så da ble det fort et til. På dette heklet jeg en blomst som pyntet fint opp. Ei god venninne blir 28 år i morgen så hun blir eieren av sjalet med blomst på! Håper hun liker det!

2 kommentarer:

  1. Så utrolig fint! Nydelig farge. Jeg er helt sikker på at hun blir fornøyd! Jeg er ihvertfall superfornøyd med mitt fra Veronica:)

    SvarSlett
  2. Englemaskesjal er jo bare supert, enkelt men veldig flott! Og, den fargen er jo bare fantastisk!:)

    SvarSlett