lørdag 6. november 2010

Sneglebukse


Endelig har lillegutt lært seg å gå, og denne gang med nye bukser!! Bred beinstilling og armene rett ut, hææærlig! Jeg har brukt samme mønsteret som denne buksen, men har gjort noen endringer siden mønsteret er str. 2 år og alt for stor. Kordfløyen er noen gardiner fra KID kjøpt for lenge siden. De ble kjøpt i den tiden jeg kjøpte inn på stoffer og bare drømte om å sy :) Det blå sneglestoffet er jeg usikker på merket, men er kjøpt på Kreativ på Kvadrat.

En merker at livet er litt forandret etter at man har fått barn når en sitter å blogger sent lørdags kveld... (: God natt alle sammen! Heidi

4 kommentarer:

  1. Guri så fin!!! Og den snegla var jo helt rå!:) Dette er enda en ting du kan sette på ønskelista til Hedda, hehe:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig kul bukse, Heidi! Du er blitt en råtass på symaskin, skjønner jeg! Er virkelig imponert!!! Sneglen var kjempesøt!!!

    SvarSlett
  3. herlige bukser da!!!!stilig med den sneglen!!!og det blå er vel tilda om jeg ikke tar feil-hun har så mange fine stoffer!GArdinkorden fra kid har jeg også hatt,og den er super fin til bukser!har sydd endel selebukser av det ja!
    kommer på nå at du spurte henne jeg hadde kjøpt det rosaliknende stoffet på kjolen til Tuva ja.......tror ikke jeg fikk svart deg,men iallefall:kom tilfeldigvis over det på en butikk i fjor sommer i danmark.laken var det og kjøpte de de hadde,og nå er jeg nesten tom.....sukk!har ikke funnet akkurat denne fargen noen annen plass.måtte ha-bare måtte ha!!!!

    SvarSlett
  4. Fine golle i fine bukser! Raa flott liten kar:) Veldig heldig er han som har en saa flink mamma!

    SvarSlett