fredag 18. juni 2010

Rikke 1 år!!




I dag skulle egentlig Jonah og jeg vært i 1- årsdag til Rikke, men Jonah ligger nå og sover med feber... Og jeg som satt oppe i gårkveld for å gjøre denne kjolen ferdig.. Håper feiringen av din første bursdag blir strålende Rikke!! Vi skulle gjerne vært der.. Satser på at du får denne kjolen til uka!
Du så gøy det var å sy kjole! Jeg har brukt ONION mønster nr. 10009. Prikkestoffet er fra Panduro og den brune babycorden er fra Stoff og Stil. Jeg prøvde for første gang ut en av de mange fine pyntesømmene som er på symaskinen min! Jeg synes det pyntet fint opp på kjolen :)
Endelig har jeg fått meg merkelapper, de er bestillt på mina namnband

5 kommentarer:

  1. Guri, så fin an blei Heidi! Likte detaljene godt! Med ny merkelapp og greier:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin! Du er jo så flink - kjempefine detaljer! :)

    SvarSlett
  3. Denne var kjempefin fadder-Heidi!!!! Hilsen Emma:)

    SvarSlett
  4. Caroline & Rikke18. juni 2010 kl. 21:10

    Ååååååååååhhhh, for ein fantastiske overraskelse!!!!!!! Rett før eg begynne å grine her.. NYDELIGE kjole Heidi..Rikke glede seg masse te å bruke den :)
    Beste gaven ever!!!! Tuuuuusen hjertelig takk:)
    Massevis av god bedring te Jonah, håpe han blir fort frisk!!!
    Stoooooooor klem

    SvarSlett
  5. Nydelig kjole! Du er så flink på symaskinen!!:)

    SvarSlett