onsdag 3. mars 2010

Teppe nr. 2




Her er et utsnitt av det andre teppet tanteungen min fikk da hun ble født! Det er mye større enn vognteppet og så er det heklet i babyull fra Gjesdal. Jeg har heklet mange slike tepper i dette garnet og jeg er MEGET godt fornøyd med garnet!! Det finnes i mange fine farger og så holde det seg svært godt. Det hverken nupper, loer eller mister fasongen. Og når du i tilllegg får det til en billig penge kan det ikke bli bedre! Jeg kjøper det på spar kjøp, muligens det er dyrere andre plasser..

4 kommentarer:

  1. Dette teppet har Sofia brukt mye. Jeg har også fått mye positive tilbakemeldinger fra kjente og ukjente.

    SvarSlett
  2. alltid noen fine nye tepper fra deg!!!og smekka var jo ekstra skjønn med de kanteskavankene da;-)
    ser nå at du kjenner tydeligvis gunn helen og espen........her er jeg litt blank:...ser du er fra stavanger og det er alt---ja jeg er nysgjerrig;-)

    SvarSlett
  3. Kjære guttemamma

    Jeg "frir" til dere her i bloggverden om litt hjelp! Lurer nemlig på om du kunne tenke deg å bruke noen minutter på å dele dine meninger med meg og samtidig bli med i trekningen av min give-away.

    Gå inn på http://mammasgutter.com/spørsmal-til-guttemammaer-og-give-away/

    Blir kjempeglad for all hjelp !

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  4. Tusen takk for svar, det er kjempenyttig å få synspunkter på dette:)

    Greit å vite om andre tenker det samme som meg før en idè settes til liv:)

    SvarSlett