torsdag 29. desember 2011

Pannebånd

Først og fremst: God Jul folkens! Litt forsinket, men, men.. Julaften er overstått og jula går mot slutten.. Må innrømme at jeg er ganske så klar for å jula ut av stua nå!

Det ble noen hjemmelagde pakker fra denne kanten i år, og endelig kan jeg begynne å blogge det jeg har holdt på med i det siste! Først ute er disse søte pannebåndene. De ble godt mottatt av tre søte jenter! 3 søte jenter som jeg er fadder til !

Oppskriften på disse pannebåndene fant jeg på denne fine bloggen! Tusen takk for at du vil dele oppskriften din! Oppskrift på heklet blomst fant jeg på garnstudio!




4 kommentarer:

  1. Så fine vennen! Vi kom tilbake fra England i dag, har allerede ryddet jula ut...

    sees snart!
    Go´klem

    SvarSlett
  2. Så fine pannebånd! :) Søte farger.

    SvarSlett
  3. Sofia er strålende fornøyd med sitt:-)

    SvarSlett