torsdag 6. oktober 2011

Elgen Helge!

Da var endelig elgen Helge ferdig!! Den har ligget å ventet på å bli stappet med vatt i flere måneder... Falt helt for den søte elgen da jeg så den her. Oppskriften har Veronica funnet på denne nettsiden. Blir så glad når jeg kommer over slike supre gratismønster på nett!!!

Elgen er stor, veeeldig stor... Tror nok ikke den kommer til å bo i stua nei.. Passer nok bedre på Jonah sitt rom!

Jeg har brukt Gjesdal sitt bomull sport og heklenål 4,5. Godt tips til billig og greit fyllvatt: Gosa slån puter på IKEA, 10 kroner puta!! Jeg brukte to og ei halv pute til å fylle Helge!

4 kommentarer:

  1. Kuleste elgen jeg har sett på lenge! :)

    SvarSlett
  2. Herlig kul, og perfekt på gutterommet!

    SvarSlett
  3. Så utrolig kult!! Du bør selge noen av disse tingene du lager, eller kanskje du gjør det? Jeg hadde i hvert fall kjøpt elgen! <3

    SvarSlett