mandag 1. august 2011

Nøkkelbånd



Mye har skjedd siden forrige blogginnlegg.... Tragedien i Oslo og på Utøya har satte dype spor..Det er så vondt og trist...



Å ja! Har selvfølgelig kjøpt meg boka "Made by me". Takk alle dere supre bloggere som har vært med å bidra i denne boka! Den er kjempefin!!! Disse fine nøkkelbåndene er fra handmadeVibeke. Liker de godt! Laget liksågodt en gjeng i slengen! Noen av disse er gitt i sommergave til flotte og flinke jobbkollega!! Har selvfølgelig tatt i bruk en selv =)

I boka er det en fin beskrivelse av hvordan nøkkelreimen skal sys. Jeg kjøpte meg skråbåndsbretter for å gjøre det litt lettere, men der ble jeg litt skuffet... Eller er det bare meg som ikke skjønner hvordan den brukes??!

2 kommentarer:

  1. De ble kjempefine:) Mange fine stoff:)
    Fikk boka av Øystein til bursdagen,KJEMPEFIN!!! Gleder meg til å prøve meg på de forskjellige tingene,men blir nok ikke før været blir dårlig igjen....;)
    Ha en strålende fin dag:)

    SvarSlett
  2. Så gøy å se andres versjoner av nøkkelbåndene:) Bra jobba!:)

    SvarSlett