onsdag 29. september 2010

JA!!!



Fantastisk når prosjeter som jeg har hatt i hodet mitt i lang tid blir ferdige! Jonah trengte et teppe på rommet sitt og det var egentlig bare de flotte sebra- teppene som fristet. Synes de koster litt mye, og når jeg kan lage lignende selv... Slik tenker jeg ofte, men somregel går planene i vasken... men ikke denne gang :) Jeg har brukt samme garnet som på puten og puffen, altså Gjesdal sitt bomull sport. Heklenål nr.6 og trippel tråd! Det gikk med mange nøster så et tips kan være å kjøpe garnet på Spar Kjøp, mye rimeligere enn andre butikker. Mønsteret ble til underveis.

Jonahrommet begynner å ta form, men jeg har flere planer i hodet:) Må få mer på veggene.. (De hvite ovale hyllene på bildet røper at ting tar tid i dette huset...)

Ha en fortsatt fin onsdagskveld!

9 kommentarer:

  1. Det ble KJEMPE fint!! Utrolig hvor kjapt du har klart aa lage det teppe...du er jo som en maskin! Gleder meg til aa komme paa besok aa faa sett det:) klem

    SvarSlett
  2. helt herlig rom!!!!!!!!!!!!!
    nydelige farger som vanlig fra deg!!!!!!!
    mye gøyere å gjøre sånne ting selv!men å hente inspirasjon fra kjøpeting rundtforbi er jo moro!!!

    SvarSlett
  3. Nydelig rom, og FANTASTISK teppe! Du er bare utrolig flink Heidi!!!:)

    SvarSlett
  4. Så fiiiint Heidi!!!! Og rommet er jo helt fantastisk! Det er jo selvølgelig alt det du har laget som gjør det så flott:)

    SvarSlett
  5. Wow så flott!!! Så flink du er!!! Likte godt fargene du har brukt.

    SvarSlett
  6. For et nydelig rom Jonah har! Imponerande heklearbeid... Kjempeflink! Eg va sikker på at teppet va fra Sebra :-)

    Kjempefin blogg har du og! Eg vil følga deg videre :-)

    SvarSlett
  7. Så stilig! Dette rommet likte jeg kjempegodt! Jeg er akkurat lik deg, kan jeg lage selv, så kjøper jeg ikke...men jeg lager jo sjelden da....planene må liksom ut i livet for at det skal ha noe for seg! Derfor er jeg kjempeimponert av dette nydelige teppet. Og puffen er like stilig! Wow =)

    SvarSlett
  8. Utrolig stilig med matchende ting. Kjempefint rom og veldig fine farger ;-)

    SvarSlett
  9. Så fint rom Jonah har fått! Tror sannelig Jonah og tanta i Oslo har samme favorittfarge :)
    -AH

    SvarSlett