søndag 8. august 2010

Tampongetui

Posted by Picasa

Jeg har fått sydd meg et tampongetui!! Nyttig eller ei- det er uvisst... I ei alltid rotete veske tror jeg den kan være grei å ha. Det er plass til 8 tamponger og den lukkes med borrelås. UnePune er så snill å legger ut diverse mønster som er lette å sy- passer meg fint (=Hennes side finner dere her.

I morgen begynner jeg å jobbe igjen... Synes permisjonstiden har gått enormt fort. Meg og Jonah har kost oss MASSE! Så i morgen begynner jeg på jobb og han i barnehagen! Det blir nok ganske så travelt fremover, så nå spørs det hvor mye tid det er til håndarbeid og blogging..

Ha en fortsatt fin søndagskveld!

3 kommentarer:

  1. Flott etui! Og helt klart nyttig :) Lykke til i jobb og barnehage :)

    SvarSlett
  2. Flott etui:) Lykke til på jobb i morra vennen!!!

    SvarSlett
  3. Stilig:) Men nå overrasket du - hadde ikke sett for meg at du kom til å lage et sånn et. MEN jeg ønsker meg til jul!! Må jo være utrolig kjekt å ha. Lykke til på jobb, og håper lillekjekkasen får en fin førstedag i barnehagen:) Snakkes!

    SvarSlett